Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
BigY
|
Berichttitel: Lid worden, hoe is de afloop? Geplaatst: 8 feb 10, 16:18 |
|
 |
| Clublid |
|
|
Ik heb verleden week geld overgemaakt, brief opgestuurd en mail gestuurd hoe de afwerking ervan verloopt, maar ik hoor er niks meer van.
Hoe gaat de afloop in zijn werking?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
BNS206
|
Berichttitel: Re: Lid worden, hoe is de afloop? Geplaatst: 8 feb 10, 19:58 |
|
Geregistreerd: 26 dec 08, 15:24 Berichten: 1030 Woonplaats: Hengelo
|
|
Kun je lid worden zonder een project topic te hebben? Niemand weet in wat voor auto jij rijdt! Je hebt je zelfs niet eens voorgesteld en je wilt lid worden???
_________________ 2003 Peugeot 206 1.4 HDI Eco chiptuned to 95 PK 208 NM 2003 Peugeot 206 2.0 16V GTI Rueffer exhaust system and ECU remap to 145 PK 202NM 2003 Seat Leon 1.8 20VT Topsport 180 PK 235 NM
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Rosco
|
Berichttitel: Re: Lid worden, hoe is de afloop? Geplaatst: 9 feb 10, 00:24 |
|
 |
| Bestuurslid |
 |
|
Hi Alex, Als je je even voorstelt in het projectgedeelte dan weten we wie je bent: viewforum.php?f=2Je formulier is ontvangen, zodra we een voorstel topic zien dan nemen we verdere stappen 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
BigY
|
Berichttitel: Re: Lid worden, hoe is de afloop? Geplaatst: 9 feb 10, 10:22 |
|
 |
| Clublid |
|
BNS206 schreef: Kun je lid worden zonder een project topic te hebben? Niemand weet in wat voor auto jij rijdt! Je hebt je zelfs niet eens voorgesteld en je wilt lid worden??? Vreemd, ik dacht dat een RC automatisch geaccepteerd werd. Stond ergens bij de inschrijving. Daarbij ben ik ook niet echt gecharmeerd van je laatste zin. Is een foutje maken ineens niet meer menselijk?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Black16VRijk
|
Berichttitel: Re: Lid worden, hoe is de afloop? Geplaatst: 9 feb 10, 13:14 |
|
 |
| Bestuurslid |
 |
Geregistreerd: 28 sep 06, 20:27 Berichten: 1455 Woonplaats: Gelderland
|
Ondanks dat jij het niet gecharmeerd vind, ik het toch netjes dat je je hebt voorgesteld  , want dit lijkt ons tevens heel normaal als je lid wilt worden bij een club. Voor de huidige procedure om lid te worden, wordt eerst naar de wagen gekeken, indien akkoord (in dit geval is het volgens de huidige regels al akkoord) dan nodigen we diegene uit op een meeting om kennis te maken met de club en vice versa en daarna is de procedure pas gereed. In het extreemste geval kunnen we dus iemand op het laatst nog weigeren. Aangezien het in een topic nog niet helder is weergegeven, zullen wij dit aanpassen.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
BigY
|
Berichttitel: Re: Lid worden, hoe is de afloop? Geplaatst: 12 feb 10, 00:58 |
|
 |
| Clublid |
|
|
Kan iemand mij dan wel even PMen wat de bedoeling is nu, want ik heb inmiddels wel betaald en aan de voorwaarden gedaan die op de site stonden.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
BNS206
|
Berichttitel: Re: Lid worden, hoe is de afloop? Geplaatst: 12 feb 10, 01:51 |
|
Geregistreerd: 26 dec 08, 15:24 Berichten: 1030 Woonplaats: Hengelo
|
Ja sorry joh was niet mijn bedoeling om zo bot uit de hoek te komen, maar ik vind dat zo lomp als mensen hier binnen komen stormen en vanalles willen zonder zich proper voor te stellen  . Gebeurt erg vaak de laatste tijd  . No offense dus!
_________________ 2003 Peugeot 206 1.4 HDI Eco chiptuned to 95 PK 208 NM 2003 Peugeot 206 2.0 16V GTI Rueffer exhaust system and ECU remap to 145 PK 202NM 2003 Seat Leon 1.8 20VT Topsport 180 PK 235 NM
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
PdeBie
|
Berichttitel: Re: Lid worden, hoe is de afloop? Geplaatst: 12 feb 10, 20:20 |
|
 |
| Clublid |
 |
Geregistreerd: 31 okt 07, 13:12 Berichten: 2679 Woonplaats: Gelderland
|
BigY schreef: Kan iemand mij dan wel even PMen wat de bedoeling is nu, want ik heb inmiddels wel betaald en aan de voorwaarden gedaan die op de site stonden. Citaat: **Deze eisen gelden niet voor een 206 RC. Een RC mag standaard lid worden. staat er inderdaad in. nooit geweten eigenlijk 
_________________ 206 XS 1.6 16v - GT bumpers, Cleaned hood, Cleaned roof, RC spoiler, Weitec Hicon GT, EPS uitlaat, Bellini Bella 17", Black Valeo headlights, LED rear lights, Pilot Xenon 8000k, Rockford Fosgate ICE and more..... check for meeting pictures and car repo's: http://www.pdbmedia.nl Met dank aan: http://www.bmr-tiel.nl
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Postboontje
|
Berichttitel: Re: Lid worden, hoe is de afloop? Geplaatst: 12 feb 10, 21:20 |
|
 |
| Bestuurslid |
 |
Geregistreerd: 14 nov 06, 22:33 Berichten: 1492 Woonplaats: Den Haag
|
|
Kijk, of je nou wel of geen RC hebt (in dit geval wel en dus standaard gerechtigd tot lidmaatschap), ik denk dat je als het vrij normaal kan beschouwen als er eerst contact met het bestuur wordt opgenomen maar vooral elkaar even ontmoet van tevoren...dat is namelijk voor beide partijen goed (ter kennismaking, informering over de club en haar verdiensten, verwachting van clubleden etc etc).
Ik snap heel goed dat je het hebt zoals je het hebt gedaan (mail, inschrijfformulier, geld) maar het had (vooraf bedacht) handiger geweest als je dus eerst even met ons had gepraat zodat we van beide kanten elkaar hadden informeren over e.e.a.
Maar goed, alsnog, welkom hier en we zien elkaar zeer binnenkort wel op een meeting denk ik (zoals Rijk al aangaf) zoals wij nieuwe leden welkom heten.
_________________ It's not about how you say it, it's about knowing what you're saying, when you're saying what you're saying, ya'know what i'm saying?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Postboontje
|
Berichttitel: Re: Lid worden, hoe is de afloop? Geplaatst: 12 feb 10, 21:20 |
|
 |
| Bestuurslid |
 |
Geregistreerd: 14 nov 06, 22:33 Berichten: 1492 Woonplaats: Den Haag
|
PdeBie schreef: staat er inderdaad in. nooit geweten eigenlijk  Hey Pat, ik meen dat we het daarover hadden gehad tijdens de vorige clubvergadering 
_________________ It's not about how you say it, it's about knowing what you're saying, when you're saying what you're saying, ya'know what i'm saying?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
PdeBie
|
Berichttitel: Re: Lid worden, hoe is de afloop? Geplaatst: 12 feb 10, 21:47 |
|
 |
| Clublid |
 |
Geregistreerd: 31 okt 07, 13:12 Berichten: 2679 Woonplaats: Gelderland
|
ja kan wel. dat is alweer een tijdje terug en de notulen lieten ook ff op zich wachten. Dus kon het me niet meer herinneren. 
_________________ 206 XS 1.6 16v - GT bumpers, Cleaned hood, Cleaned roof, RC spoiler, Weitec Hicon GT, EPS uitlaat, Bellini Bella 17", Black Valeo headlights, LED rear lights, Pilot Xenon 8000k, Rockford Fosgate ICE and more..... check for meeting pictures and car repo's: http://www.pdbmedia.nl Met dank aan: http://www.bmr-tiel.nl
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Black16VRijk
|
Berichttitel: Re: Lid worden, hoe is de afloop? Geplaatst: 13 feb 10, 13:01 |
|
 |
| Bestuurslid |
 |
Geregistreerd: 28 sep 06, 20:27 Berichten: 1455 Woonplaats: Gelderland
|
Citaat: Citaat: **Deze eisen gelden niet voor een 206 RC. Een RC mag standaard lid worden. staat er inderdaad in. nooit geweten eigenlijk  Wat hier staat is eigenlijk niet duidelijk verwoord, aangezien het twee dingen kunnen betekenen. Wat hier bedoeld wordt is dat een standaard niet aangepaste rc lid mag worden, dit wilt nog niet zeggen dat je dan het inschrijfformulier en geld kunt opsturen en dat je dan lid bent. Dit zullen we even anders en duidelijker verwoorden. Heb je trouwens een pm gestuurd 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Raj
|
Berichttitel: Re: Lid worden, hoe is de afloop? Geplaatst: 15 feb 10, 20:54 |
|
Geregistreerd: 23 maart 09, 15:12 Berichten: 1038 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Dit lijkt me trouwens toch wel normaal ookal heb je een RC  Citaat: De procedure om lid te mogen worden bij deze club is als volgt:
* Voorgesteld zijn bij Voorstelrondje & Projecten van Forumleden Dit is toch anders dan lid worden van de staatsloterij-show haha 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Black16VRijk
|
Berichttitel: Re: Lid worden, hoe is de afloop? Geplaatst: 15 feb 10, 21:31 |
|
 |
| Bestuurslid |