ik zal me eerst even voorstellen ik ben jos 29 jaar en kom uit alkmaar ik heb een standaard 206 sw quicksilver en was niet echt van plan om er wat mee te gaan doen aangezien dit een gezins auto moet worden
maar wil wel graag wat meer geluid in de auto nu heb ik begrepen dat er een standaard jbl versie is van de 206 (ook sw) dit kon als optie meegeleverd worden
maar je raad het al in de mijne niet
maar het geval wil zo dat vaak de bekabeling wel wordt gelegdt zie bijv. mistlampen ,trekhaak enz
nu wil ik graag weten of er hier iemand is dit de jbl uitvoering heeft en of die gene een foto kan maken waar de sub aangesloten zit en dan graag een foto van de stekker
is dit een highlevel aansluiting of zitten er nog voedingsdraden bij voor een ingebouwde versterker (als deze er in zit)
ik wil graag mijn orginele radio behouden dus een andere radio is geen optie
Over de standaard JBL kan ik je niet veel vertellen. Maar er zijn ook (meerdere) Hi/Lo Converters op de markt. Deze zetten je speakeruitgang om in RCA uitgang. Daarna kun je zelf stroom, masssa, remote leggen. En je kunt elke gewenste versterker aansluiten.. of actieve woofer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum