Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
Nitrous
|
Berichttitel: Re: Nitrous Geplaatst: 16 mei 08, 13:49 |
|
Geregistreerd: 18 okt 06, 09:22 Berichten: 175 Woonplaats: Brabant
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
MaRtInI GT®
|
Berichttitel: Re: Nitrous Geplaatst: 17 mei 08, 17:38 |
|
Geregistreerd: 24 dec 06, 20:09 Berichten: 43 Woonplaats: St.Joost
|
oohzo jah ik heb je wel vaker gzien maar je ziet maar net iemand zitten. Dus had nie in de gaten dat het iemand anders was 
_________________ loud pipes saves lives
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Nitrous
|
Berichttitel: Re: Nitrous Geplaatst: 9 jun 08, 23:23 |
|
|
Time Attack 2008 @ Zandvoort Helaas ben ik al tijdens de training uitgevallen met technische problemen Een motorsteun vond het tijd om kapot te gaan Dit zijn de onboard beelden die ik heb gemaakt: http://nl.youtube.com/watch?v=J2JJ0XmJhfQ Het was desondanks mijn problemen weer een lekker evenement Groet Peter http://www.nitrous.nu
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
PdeBie
|
Berichttitel: Re: Nitrous Geplaatst: 10 jun 08, 09:03 |
|
 |
| Clublid |
 |
Geregistreerd: 31 okt 07, 13:12 Berichten: 2679 Woonplaats: Gelderland
|
die exige in het begin schiet er aardig vandoor  mooie beelden. Was wel wat grauw weer of nie? Balen van de motorsteun. Zal je altijd zien. ben je eindelijk klaar, gebeurt er weer zoiets.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Nitrous
|
Berichttitel: Re: Nitrous Geplaatst: 10 jun 08, 09:50 |
|
|
Er hing inderdaad mist in de ochtend dat betekent wel dat je net even meer vermogen hebt dus goed. Die Exige is idd snel Die t5 kachelt ook lekker door op de rechte stukken had hij net even meer vermogen. Ik kon later en harder remmen en wat harder door de bocht zodat ik hem toch vrij makkelijk kon bijhouden Als ik van te voren had kunnen testen op het circuit was het probleem al eerder naar voren gekomen. De 206 was ook behoorlijk onderstuurt waardoor ik pas heel laat op mijn gas kon, beetje camber plus semi slicks doen wonderen. Wellicht dat ik op het circuit van assen mijn zaakjes beter voor elkaar kan krijgen. 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
PdeBie
|
Berichttitel: Re: Nitrous Geplaatst: 10 jun 08, 10:45 |
|
 |
| Clublid |
 |
|
Nitrous schreef: Ik kon later en harder remmen en wat harder door de bocht zodat ik hem toch vrij makkelijk kon bijhouden Ja dat was goed te zien op het filmpje. Blijkt maar weer hoe belangrijk goede remmen zijn.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Nitrous
|
Berichttitel: Re: Nitrous Geplaatst: 10 jun 08, 12:39 |
|
|
En weinig gewicht 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
PdeBie
|
Berichttitel: Re: Nitrous Geplaatst: 10 jun 08, 14:06 |
|
 |
| Clublid |
 |
|
oeh gave foto 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
BC
|
Berichttitel: Re: Nitrous Geplaatst: 10 jun 08, 19:09 |
|
Geregistreerd: 4 okt 06, 21:09 Berichten: 634 Woonplaats: lommel (België)
|
|
super vette foto !!!!!
en oh zo een mooi wagen ! als ik met zo iets kon rijden, pfff , echt vet!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
MichelGTI
|
Berichttitel: Re: Nitrous Geplaatst: 11 jun 08, 08:56 |
|
 |
| Clublid |
 |
Geregistreerd: 11 dec 06, 22:03 Berichten: 2502 Woonplaats: Zeeland.
|
hij stond er netjes bij in zandvoort peter alleen jammer van de steun.  dat je niet nog lekker door kon scheuren. waren er volgens mij wel veel met problemen uit gevallen..? vond het op de baan rustiger als vorig jaar.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Souv
|
Berichttitel: Re: Nitrous Geplaatst: 11 jun 08, 12:02 |
|
Geregistreerd: 24 sep 06, 23:15 Berichten: 630 Woonplaats: harlingen city
|
Volgens mij wil er iemand dat er geen 206jes mee doen...... 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
MichelGTI
|
Berichttitel: Re: Nitrous Geplaatst: 11 jun 08, 18:16 |
|
 |
| Clublid |
 |
Geregistreerd: 11 dec 06, 22:03 Berichten: 2502 Woonplaats: Zeeland.
|
dan moet ik ook maar eens beginnen met strippen van de 206 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Streetlegal
|
Berichttitel: Re: Nitrous Geplaatst: 13 jun 08, 15:12 |
|
Geregistreerd: 19 jul 07, 17:09 Berichten: 346 Woonplaats: Dordrecht
|
gave foto man echt vet 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Nitrous
|
Berichttitel: Re: Nitrous Geplaatst: 14 jun 08, 13:54 |
|
|
Ik vind hem ook mooi, helaas verder weinig foto's omdat ik maar een rondje of 5 heb gereden Ik ben langzaam aan het bedenken wat ik voor de Assen Time Attack editie ga veranderen aan de auto. Wat me nog goed bijstaat is het remvermogen 4 bigbrakes en lichgewicht helemaal top ik had meer als voldoende marge bij het aanremmen van de bochten. Is zeker nog wat tijdwinst te behalen als ik zeg maar geen marge meer heb De boost op 0.9, 1 bar en dan is het ook op de rechte stukken  Volvo 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Souv
|
Berichttitel: Re: Nitrous Geplaatst: 14 jun 08, 17:40 |
|
Geregistreerd: 24 sep 06, 23:15 Berichten: 630 Woonplaats: harlingen city
|
Nitrous schreef: Ik vind hem ook mooi, helaas verder weinig foto's omdat ik maar een rondje of 5 heb gereden Ik ben langzaam aan het bedenken wat ik voor de Assen Time Attack editie ga veranderen aan de auto. Wat me nog goed bijstaat is het remvermogen 4 bigbrakes en lichgewicht helemaal top ik had meer als voldoende marge bij het aanremmen van de bochten. Is zeker nog wat tijdwinst te behalen als ik zeg maar geen marge meer heb De boost op 0.9, 1 bar en dan is het ook op de rechte stukken  Volvo  Mag je je gewoon weer opnieuw opgeven dan voor assen???? Want dan wil ik daar ook wel heen voor poging 2 
|
|
| Omhoog |
|
 |