Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
Postboontje
|
Berichttitel: Re: intresse peiling motorkap lifters Geplaatst: 8 maart 10, 19:20 |
|
 |
| Bestuurslid |
 |
Geregistreerd: 14 nov 06, 22:33 Berichten: 1492 Woonplaats: Den Haag
|
|
Janno, even een upje: ik hoorde op de Peu206club dat iemand daarzo (ik dacht Insanity) hoodlifters heeft gemonteerd van een Honda CRX ... weet jij of dat idd zonder probleem kan?
En kun jij nog aan die lifters komen die jij toenertijd voorstelde hier?
_________________ It's not about how you say it, it's about knowing what you're saying, when you're saying what you're saying, ya'know what i'm saying?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
janno
|
Berichttitel: Re: intresse peiling motorkap lifters Geplaatst: 8 maart 10, 21:45 |
|
Geregistreerd: 29 dec 08, 17:35 Berichten: 48 Woonplaats: opmeer NH
|
|
nee je moet zelf wel even beugeltjes maken, maar de lifters zelf zijn idd van een honda crx del sol ub9.
op 206club kan je ook mijn project zoeken, en daar op pagina 3 staat zoals je kan maken + benodigheden
die van ronald (infinity) die heb ik ook voor hem gemaakt en gemonteerd.
_________________ rij nooit harder, dan je beschermengel kan vliegen
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Postboontje
|
Berichttitel: Re: intresse peiling motorkap lifters Geplaatst: 9 maart 10, 09:19 |
|
 |
| Bestuurslid |
 |
Geregistreerd: 14 nov 06, 22:33 Berichten: 1492 Woonplaats: Den Haag
|
_________________ It's not about how you say it, it's about knowing what you're saying, when you're saying what you're saying, ya'know what i'm saying?
|
|
| Omhoog |
|
 |